12/28/2009

Khane Şiye, Amé Serra Newie-

*

Unca serré da bine, amé u vérde ra şiye
Omré ma bi ve kémi, ma dıma jüye zédiye
Zé vırénu, sew u rozuné ho ra serra vérdiye
Hiré se u şéşti u ponc roji u ses sati viye


Kaméji serre bena va bıvo, mevazé keyi
Taé newe améy riyé dina, taé mendi seyi
Tım u tım serri yéné, soné; téver u tépeyi
Qa çor demi, hemi ki poncas u dı hefteyi


Serra ravérdiye taé çıqa ke huyaynayi
Derdweré zé ma ki, derduné horé bervayi
Taine kar u guré ho rınd u rast zonayi
Taine ki, taé sowda ho dımera voznayi


Ollemi ré serva serra rınde, düeyi keme
Jiaru ra çı mıneta dinuna, cıré wazeme
Mayého, qesekerdena zoné ho, céreme
Va derg bıweşiyo, kami lewé hode véneme


Torné Thuji maré qedero de newe wazeno
Dina sero éndi qe qomé bézon qa nébeno
Pil u qızé keşi, qe coru bındest némaneno
Dem u dewrané ho ke, zé vatena ho rameno

Torné Thuji –

Mayého// ma ve ho : kendimiz



-*-


SERRA NEWiE VA XÊR BÊRO

MIRODÊ SIMA WENDOĞU BIKERO

QOM U PÊR MA RÊ Kİ XÊRE BiYARO

ZONÊ MA SERRA MIZ U DUMAN WEDARO


-*-


SERRA NEWiE RA SIMA ÇI WAZENÊ BIVÊRO

WENDOĞU RÊ WEŞİE BİYARO, WES BÊRO

CIRÊ BÊDERD U BÊKHUL RAVÊRO, ŞÊRO

VA NA SERRA DI HOZOR U DEŞİNE DE

QE KES GUNA KEŞİ VER MEKUYO, MECÊRO

-*-